Pas Cher Le Moins Cher Meilleur Prix Pas Cher ASOS Maternity ASOS DESIGN Maternity Ultimate Sweatshirt Noir ANAsWmXW

vOIEnSDfAK
Pas Cher Le Moins Cher Meilleur Prix Pas Cher ASOS Maternity - ASOS DESIGN Maternity - Ultimate - Sweat-shirt - Noir ANAsWmXW

Top de maternité par ASOS DESIGN
  • Pour vos journées relax
  • Ras du cou
  • Épaules tombantes
  • Modèle uni
  • Coupe classique
  • Taille normalement
  • Modèle conçu pour vous accompagner tout au long de votre grossesse

1198560

Giving you the confidence to express your individuality, ASOS DESIGN interprets major trends, adding a unique ASOS spin from our London design team. All the denim, dresses, jackets and pieces you need – including our fit ranges ASOS Curve, Tall, Petite and Maternity and our ASOS DESIGN Makeup collection – to invent a style that’s all yours, then switch it up again tomorrow, making every day, night and everything in-between as extraordinary as you are. Your life is eclectic and unexpected and, now, so is your wardrobe.

• Eco Edit

Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4

Taille du mannequin : 180 cm/5'11"

Ce n'est pas dans nos habitudes de mettre en valeur nos produits mais celui-ci est très pratique.Veuillez suivre les instructions pour un lavage en machine