ASOS ASOS DESIGN Robe patineuse courte forme bandeau en tissu façonné Magasin D'usine 2018 Prix Pas Cher Vente Pas Cher Marchand LlgjpUlb

OAyBd0bZ0z
ASOS - ASOS DESIGN - Robe patineuse courte forme bandeau en tissu façonné Magasin D'usine 2018 Prix Pas Cher Vente Pas Cher Marchand LlgjpUlb

Robe par ASOS DESIGN
  • Sortez avec ce joli modèle
  • Encolure style Bardot
  • Motif à pois
  • Reliez les points
  • Fermeture éclair au dos
  • Coupe classique taillant normalement

Giving you the confidence to express your individuality, ASOS DESIGN interprets major trends, adding a unique ASOS spin from our London design team. All the denim, dresses, jackets and pieces you need – including our fit ranges ASOS Curve, Tall, Petite and Maternity and our ASOS DESIGN Makeup collection – to invent a style that’s all yours, then switch it up again tomorrow, making every day, night and everything in-between as extraordinary as you are. Your life is eclectic and unexpected and, now, so is your wardrobe.

Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4

Le mannequin mesure 176 cm / 5'9.5"

La robe courte mesure entre 86-90 cm

Lisez attentivement l'étiquetteVérifiez toujours au préalable pour ne pas abîmer l'article