JF0RpWuhIj

• Imprimé fleuri
  • Dites-le avec des fleurs
  • Encolure dégagée
  • Forme goutte d'eau sur le devant
  • Bords stretch
  • Style tunique
  • Coupe classique taillant normalement

Glamorous pulls together an eclectic mix of vintage influences and brand new trends. Glamorous Tall brings us the same fashion-led pieces as their mainline collection – day-to-night swing dresses, printed maxis and kimonos - but this time it’s perfectly proportioned to fit those 5’9”/1.75m and above.

Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4

Taille du mannequin : 180 cm/5'11"

Ce vêtement est un peu fragile Vous allez devoir le laver à la main

Tissu légerSuper fluidePour faire une entrée spectaculaire