Réel Pas Cher Jeu Grand Escompte Fred Perry Fred Perry Exclusivité Archive Débardeur à bordures contrastantes lEz1fwvvg

sxGo3KHLql

Top par Fred Perry
  • Jersey de coton doux au toucher
  • Encolure dégagée
  • Détails contrastants
  • Logo couronne de lauriers brodée
  • Coupe classique taillant normalement
  • Lavage en machine
  • 100% coton
  • Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4 et mesure 170 cm (5'7")
  • Exclusivité ASOS

1021907

Since the 1940s, Fred Perry's blend of sports and street wear has captured the labels signature preppy style. The classic pique polo shirt is reworked into t-shirt dresses and blouses, as dogtooth checks give a nod to Fred Perry's mod roots. Look out for exclusive collaborations and limited edition styles, as well as a range of canvas pumps and desert boots, complemented by the brand's eclectic mix of accessories, including cable knit scarves and vintage inspired rucksacks.

Click here for more ASOS Exclusives

Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4

Taille du mannequin : 170 cm/5'7"

Lavable en machine en suivant les instructions portées sur l'étiquette d'entretien