UfATAEGzwT

Top par Bershka
  • Encolure carrée
  • Rayures contrastées
  • Lorsqu'une seule couleur ne suffit pas
  • Coupe courte
  • Coupe moulante
  • Coupe près du corps

Bershka has been dressing the young and adventurous since 1998. Influenced by the latest music, technology and social media trends, it upgrades your Saturday AM-to-PM style with cool denim, classic knits and awesome accessories.

• Eco Edit

Le mannequin porte l'article en taille S/ EU S/ US XS

Le mannequin mesure 178 cm / 5'10"

Ne le laissez pas sur une chaise Laver conformément à l'étiquette d'entretien