ASOS ASOS DESIGN Blouse oversize drapée avec ourlet plongeant Vente Fiable ByKgg

6QYeToPocI
ASOS - ASOS DESIGN - Blouse oversize drapée avec ourlet plongeant Vente Fiable ByKgg

Chemisier par ASOS Collection
  • Il est joli n'Est-ce pas ?
  • Col V
  • Devant croisé
  • Volants sur l'ourlet et aux manches
  • Pour les amatrices de volants
  • Coupe oversize
  • Modèle ample

Giving you the confidence to express your individuality, ASOS DESIGN interprets major trends, adding a unique ASOS spin from our London design team. All the denim, dresses, jackets and pieces you need – and in all our fit ranges: ASOS Curve, Tall, Petite and Maternity – to invent a style that’s all yours, then switch it up again tomorrow, making every day, night and everything in-between as extraordinary as you are. Your life is eclectic and unexpected and, now, so is your wardrobe.

Le mannequin porte l'article en taille UK 8 / EU 36 / US 4

Taille du mannequin : 170 cm/5'7"

Lavage à la main

Soins supplémentaires requis